
Od září jsme spustili novou komunikační kampaň na podporu prodeje našich nových tyčinek Vestek XL. V kampani sázíme zejména na online kanály, sociální sítě a roadshow po hospodách a restauracích – naše promo týmy jich objedou během října a listopadu celkem 600 po celé ČR! Hlavním sloganem kampaně je „Pohoda. Jez.“
Pro účely kampaně také vznikl reklamní video spot natočený na jediný záběr, v jehož průběhu je možné pozorovat hned několik mikroscének z hospodského prostředí – příběhy drobných každodenních bizarností, nad které se dokážete díky našim slaným tyčinkám povznést.
Intenzivní komunikace probíhá také na naši facebookové stránce, kde mimo jiné každý měsíc soutěžíme (nejen) o křupavé slané dobroty!
Komunikační koncept kampaně připravila brněnská strategicko-kreativní agentura AETNA.
„Chtěli jsme naznačit kontrast mezi hektickým, možná až pitoreskním světem každodenních událostí a pohodou, jež pomáhají navodit tyčinky Vest. V letošním roce je naším hlavním cílem oslovit provozovatele hospod a restaurací prostřednictvím ochutnávek a seriálu aktivačních akcí. Vedle toho však chceme posílit brand awareness celé značky Vest, jež je největší českou rodinnou firmou v této oblasti. A to nejen v chuti, ale také v technologických postupech nebo environmentálních tématech – například přípravě pochutin bez palmového oleje,“ vysvětluje Michal Rožek, idea maker a strategický ředitel agentury AETNA.
Ukázka jednoho z klíčových vizuálů kampaně:
