Přejít na hlavní obsah

Spustili jsme marketingovou kampaň „Pohoda. Jez.“

Spustili jsme marketingovou kampaň „Pohoda. Jez.“

Od září jsme spustili novou komunikační kampaň na podporu prodeje našich nových tyčinek Vestek XL. V kampani sázíme zejména na online kanály, sociální sítě a roadshow po hospodách a restauracích – naše promo týmy jich objedou během října a listopadu celkem 600 po celé ČR! Hlavním sloganem kampaně je „Pohoda. Jez.“

Pro účely kampaně také vznikl reklamní video spot natočený na jediný záběr, v jehož průběhu je možné pozorovat hned několik mikroscének z hospodského prostředí – příběhy drobných každodenních bizarností, nad které se dokážete díky našim slaným tyčinkám povznést.


Intenzivní komunikace probíhá také na naši facebookové stránce, kde mimo jiné každý měsíc soutěžíme (nejen) o křupavé slané dobroty!

Komunikační koncept kampaně připravila brněnská strategicko-kreativní agentura AETNA.

„Chtěli jsme naznačit kontrast mezi hektickým, možná až pitoreskním světem každodenních událostí a pohodou, jež pomáhají navodit tyčinky Vest. V letošním roce je naším hlavním cílem oslovit provozovatele hospod a restaurací prostřednictvím ochutnávek a seriálu aktivačních akcí. Vedle toho však chceme posílit brand awareness celé značky Vest, jež je největší českou rodinnou firmou v této oblasti. A to nejen v chuti, ale také v technologických postupech nebo environmentálních tématech – například přípravě pochutin bez palmového oleje,“ vysvětluje Michal Rožek, idea maker a strategický ředitel agentury AETNA.

Ukázka jednoho z klíčových vizuálů kampaně: